X
Politica de confidențialitate M ⋆ Bankata

Politica de confidențialitate 

Valabil începând cu 1 septembrie 2023

Cuprins

    1. Despre noi
    2. De ce trebuie să citesc acest text?
    3. Ce date personale colectați despre mine?
    4. Care este baza legală pentru utilizarea datelor mele personale?
    5. Cum folosiți datele mele personale?
    6. Luați decizii automate despre mine?
    7. Verificați istoricul meu de credit?
    8. Cum utilizați datele mele personale în scopuri de marketing?
    9. Care sunt drepturile mele?
    10. Cum îmi exercit drepturile?
    11. Partajați datele mele personale cu altcineva?
    12. Datele mele personale vor părăsi Europa?
    13. Cum protejați datele mele personale?
    14. Cât timp veți păstra datele mele personale?
    15. Cum mă veți ține la curent cu privire la modul în care utilizați datele mele personale?
    16. Utilizați cookie-uri?

 

Despre noi

Bankata Online SRL este proprietarul platformei Bankata.ro și a aplicației Bankata și funcționează conform legilor României, având numărul în Registrul Comerțului J40/3719/02.03.2021 și codul unic de înregistrare RO43831593.

Suntem dedicați protejării și respectării confidențialității tale. Prin urmare vom:

  • păstra mereu datele tale personale în siguranță și confidențialitate
  • niciodată nu vom vinde datele tale personale
  • îți vom permite să îți gestionezi și îți revizuiesti opțiunile de marketing în orice moment

 

De ce trebuie să citesc acest text?

Colectăm datele tale personale atunci când folosești:

  • site-ul nostru la adresa bankata.ro
  • aplicația Bankata
  • oricare dintre serviciile disponibile pentru tine prin intermediul aplicației sau site-ului Bankata
  • De asemenea, putem colecta datele tale personale de la alte persoane sau companii. Explicăm mai detaliat cum se poate întâmpla acest lucru în secțiunea Ce date personale colectați despre mine? de mai jos.

Atunci când folosim termenul „date personale”, ne referim la informații care:

  • le cunoaștem despre tine (de exemplu, știm ce conturi ai înregistrat la noi)
  • pot fi folosite pentru a te identifica personal (de exemplu, o combinație a numelui cu adresa poștală)

Acest text explică ce informații colectăm, cum le utilizăm și drepturile tale în cazul în care vrei să schimbi modul în care folosim datele tale personale.

Dacă ai întrebări cu privire la modul în care utilizăm datele tale personale, ne poți contacta la adresa dpo@bankata.ro.

 

Ce date personale colectați despre mine?

Colectăm informațiile pe care le furnizați atunci când:

    • completezi orice formulare
    • corespondezi cu noi
    • răspunzi la oricare dintre sondajele noastre
    • te înregistrezi pentru a utiliza aplicația Bankata
    • ne dai acces la alte conturi financiare prin intermediul serviciului de Banking Deschis (Open Banking)
    • participi la discuții sau promoții online; discuți cu un membru al echipei noastre de suport sau de asistență pentru clienți (fie prin telefon, fie prin intermediul aplicației Bankata)
    • participi la concursuri sau împărtășești informații cu noi pe rețelele sociale
    • ne contactezi din alte motive

    1.Vom colecta următoarele informații:

    • numele tău, adresa și data de naștere
    • adresa ta de e-mail, numărul de telefon și detalii despre dispozitivul pe care îl utilizezi (de exemplu, telefonul, calculatorul sau tableta)
    • informațiile tale de înregistrare
    • detalii despre conturile tale bancare, inclusiv numărul contului și IBAN-ul și detalii despre cardurile de debit sau credit pe care le-ai înregistrat la noi, inclusiv numărul cardului, data expirării și CVC (ultimele trei cifre ale numărului de pe spatele cardului)
    • copii ale documentelor tale de identificare (de exemplu, carte de identitate, pașaport sau permis de conducere) și orice alte informații pe care le furnizezi pentru a dovedi că ești eligibil pentru a utiliza serviciile noastre
    • informații pe care le furnizezi atunci când soliciți un credit, inclusiv detalii despre veniturile tale sau ale soțului/soției și obligațiile financiare
    • înregistrările discuțiilor noastre, dacă ne contactezi sau te contactăm (inclusiv înregistrările apelurilor telefonice)
    • dacă ne furnizezi date personale despre alte persoane (cum ar fi un co-titular de cont, soțul/soția sau familia ta) sau ne solicitați să împărtășim datele personale ale acestora cu terțe părți, confirmi că le-ai adus acest text în atenție în prealabil.

    2.Colectăm următoarele informații din utilizarea produselor și serviciilor noastre.

    De fiecare dată când folosești site-ul nostru web sau aplicația Bankata, colectăm următoarele informații:

    • informații tehnice, inclusiv adresa protocolului de internet (IP) utilizată pentru a conecta calculatorul tău la internet, informațiile tale de conectare, tipul și versiunea browserului, setarea fusului orar, sistemul de operare și platforma, tipul de dispozitiv pe care îl utilizați, un identificator unic al dispozitivului (de exemplu, numărul IMEI al dispozitivului tău, adresa MAC a interfeței de rețea wireless a dispozitivului sau numărul de telefon mobil utilizat de dispozitiv), informații despre rețeaua mobilă, sistemul de operare mobil și tipul de browser mobil pe care îl utilizezi
    • informații despre vizita ta, inclusiv legăturile pe care le-ai accesat, prin intermediul și de pe site-ul nostru web sau aplicație (inclusiv data și ora), serviciile pe care le-ai vizualizat sau căutat, timpul de răspuns al paginii, erorile de descărcare, durata vizitelor pe anumite pagini, informații despre interacțiunea cu pagina (cum ar fi derularea și clickurile) și metodele utilizate pentru a părăsi pagina
    • informații despre tranzacții (de exemplu, plățile în contul tău) inclusiv data, ora, suma, valutele, cursul de schimb, detalii despre beneficiar, detalii despre comerciant sau ATM-urile asociate tranzacției (inclusiv locațiile comercianților și ale ATM-urilor), adresa IP a expeditorului și destinatarului, numele și informațiile de înregistrare ale expeditorului și destinatarului, mesajele trimise sau primite, detalii despre dispozitivul utilizat pentru a aranja plata și metoda de plată utilizată
    • informații stocate pe dispozitivul tău, inclusiv dacă ne dai acces la informațiile de contact din lista de contacte. Aplicația Bankata va colecta aceste informații în mod regulat pentru a fi actualizată (dar numai dacă ne-ai dat permisiunea)

    3.Colectăm informații despre locația ta doar dacă activezi serviciile de localizare în aplicația Bankata.

    4.Colectăm următoarele informații de la alte persoane

    • Date personale de la terțe părți sau alte persoane, cum ar fi agenții de referință de credit, instituții financiare sau de credit, registre și baze de date oficiale, precum și co-titulari de cont, agenții de prevenire a fraudelor și parteneri care ne ajută să furnizăm serviciile noastre.
    • Acest lucru include raportul tău de credit, informații despre plățile târzii, informații pentru a ne ajuta să verificăm identitatea ta, informații despre soțul/soția și familia ta (dacă este cazul în contextul unei cereri de credit pe care o faci) și informații referitoare la tranzacțiile tale.
    • Date personale din conturile pe care le deții la instituții financiare terțe. Dacă soliciți produse de credit, când ne permiți, putem utiliza aceste informații pentru verificarea eligibilității de credit și pentru a îți îmbunătăți experiența.

 

Care este baza legală pentru utilizarea datelor mele personale?

Trebuie să avem un motiv legal valabil pentru utilizarea datelor tale personale. Baza legală a noastră poate fi una, oricare sau toate cele de mai jos:

Păstrarea contractelor și acordurilor cu tine. Avem nevoie de anumite date personale pentru a furniza serviciile noastre și nu le putem furniza fără aceste date personale.

Obligațiile legale: în unele cazuri, avem o responsabilitate legală de a colecta și stoca datele tale personale (de exemplu, conform legilor privind prevenirea spălării banilor, trebuie să deținem anumite informații despre clienții noștri).

Interese legitime: colectăm și utilizăm datele tale personale pentru că avem un motiv legitim să le utilizăm și acest lucru este rezonabil atunci când este echilibrat față de drepturile și libertățile tale.

Consimțământ: acolo unde ai fost de acord cu colectarea datelor tale personale sau cu date personale sensibile, de exemplu, atunci când bifezi o casetă pentru a indica că ești de acord ca noi să folosim datele tale personale într-un anumit mod.

Explicăm mai mult despre cum utilizăm datele tale personale în secțiunea Cum utilizați datele mele personale? de mai jos.

 

Cum folosiți datele mele personale?

Utilizăm datele tale personale în următoarele scopuri:

  • Oferirea serviciilor noastre
  • De fiecare dată când te înregistrezi la Bankata, soliciți sau utilizezi un produs sau serviciu, vom utiliza datele tale personale pentru a:
    1. verifica identitatea ta și identitatea co-titularilor de cont (ca parte a procesului nostru KYC – Know Your Customer)
    2. decide dacă să aprobăm sau nu cererea ta
    3. îndeplini obligațiile noastre contractuale și legale referitoare la orice produse sau servicii pe care le utilizezi
    4. te ajutăm să înțelegi comportamentul tău financiar, modul în care utilizezi conturile bancare interconectate și să te ajutăm să economisești bani (de exemplu, furnizându-ți informații despre utilizarea produselor și despre cheltuielile tale)
    5. îți furnizăm servicii de asistență pentru clienți. Putem înregistra și monitoriza orice comunicări între tine și noi, inclusiv apelurile telefonice, pentru a menține înregistrări corespunzătoare, verifica instrucțiunile tale, analiza, evalua și îmbunătăți serviciile noastre și în scopuri de pregătire și control al calității
  • Protejarea împotriva fraudelor
    1. Utilizăm datele tale personale pentru a verifica identitatea ta și pentru a ne proteja împotriva fraudelor, pentru a respecta legile privind infracțiunile financiare și pentru a confirma că ești eligibil să utilizezi serviciile noastre. Le folosim, de asemenea, pentru a înțelege mai bine circumstanțele tale financiare și pentru a gestiona riscurile de fraudă legate de contul tău Bankata.
  • Marketing și furnizarea de produse și servicii care te-ar putea interesa
    1. pentru a personaliza experiența ta în aplicație și mesajele de marketing despre produsele și serviciile la care poți aplica, astfel încât acestea să fie mai relevante și mai interesante (în cazul în care legea o permite). Acest lucru poate include analizarea modului în care utilizezi conturile bancare interconectate și cardurile
    2. dacă ești de acord, îți vom furniza informații despre promoțiile sau ofertele partenerilor noștri pe care credem că le-ai putea găsi interesante
    3. dacă ești de acord, vom permite partenerilor noștri și altor organizații să îți furnizeze informații despre produsele sau serviciile lor
    4. măsurarea sau înțelegerea eficacității marketingului și publicității noastre și furnizarea de publicitate relevantă pentru tine
    5. a te întreba părerea despre produsele sau serviciile noastre
  • trebuie sa ai în vedere că poți să ne ceri să oprim trimiterea de informații de marketing ajustând opțiunile de marketing din aplicație.
  • Pentru a menține serviciile noastre funcționale
    1. Utilizăm datele tale personale pentru a administra site-ul nostru web și aplicația Bankata (inclusiv depanare, analiză de date, teste, cercetare, scopuri statistice și de sondaj) și pentru a ne asigura că conținutul este prezentat în cea mai eficientă modalitate pentru tine și dispozitivul tău.
    2. Utilizăm, de asemenea, datele tale personale pentru a:
      •  verifica identitatea ta dacă contactezi echipele noastre de asistență pentru clienți sau ne scrii pe canalele de social media
      • îți permite să participi la caracteristicile interactive ale serviciilor noastre
      • te informăm despre modificările aduse serviciilor noastre
      • ajutăm la menținerea în siguranță și securitate a site-ului nostru web și a aplicației Bankata
  • Utilizăm datele tale pentru a ajuta la interacțiunile sociale din cadrul serviciilor noastre sau pentru a adăuga funcționalități suplimentare în scopul furnizării unei experiențe mai bune (de exemplu, dacă ne acorzi permisiunea, vom utiliza lista ta de contacte de pe telefon astfel încât să poți efectua cu ușurință plăți către aceștia sau să le trimiți mesaje prin intermediul aplicației Bankata).
  • Oferirea serviciilor bazate pe locație, cum ar fi:
    1. furnizarea de produse și servicii
    2. furnizarea de publicitate relevantă pentru tine (de exemplu, informații despre comercianții din apropiere)
    3. protecția împotriva fraudelor
  • Pregătirea seturilor de date statistice anonime. Pregătim seturi de date statistice anonime despre modelele de cheltuieli ale clienților noștri:
    1. în scopuri de prognoză
    2. pentru a înțelege cum utilizează clienții Bankata și pentru a ne îmbunătăți serviciile
    3. pentru a respecta cerințele și solicitările guvernamentale
    4. aceste seturi de date pot fi partajate intern sau extern cu alții, inclusiv companii non-Bankata. Producem aceste rapoarte folosind informații despre tine și alți clienți. Informațiile utilizate și partajate în acest mod nu sunt niciodată date personale și nu vei putea fi identificat ca individ din ele. Datele statistice anonime nu pot fi corelate cu tine ca individ.
  • Îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre
    1. Utilizăm datele tale personale pentru a ne ajuta să dezvoltăm și să îmbunătățim produsele și serviciile noastre actuale. Acest lucru ne permite să continuăm să oferim produse și servicii pe care clienții noștri doresc să le utilizeze.
  • Îndeplinirea obligațiilor noastre legale, aplicarea drepturilor noastre și alte utilizări legale, cum ar fi:
    1. partajarea cu alte organizații (de exemplu, autorități guvernamentale, autorități de aplicare a legii, autorități fiscale, agenții de prevenire a fraudelor)
    2. dacă este necesar pentru a îndeplini obligațiile noastre legale sau reglementările
    3. identificarea și sprijinirea clienților vulnerabili prin analizarea comportamentului tău în aplicația Bankata, comunicările de asistență pentru clienți și prin tranzacții (de exemplu, vom încerca să identificăm dacă ești potențial vulnerabil pentru a-ți putea oferi suport îmbunătățit)
    4. în legătură cu revendicările legale
    5. pentru a ajuta la detectarea sau prevenirea infracțiunilor

 

Luați decizii automate despre mine?

În funcție de serviciile Bankata pe care le utilizezi, putem lua decizii automate cu privire la tine și profilul tău.

Acest lucru înseamnă că putem utiliza tehnologie care poate evalua circumstanțele personale și alți factori pentru a prezice riscuri sau rezultate. Acest lucru este uneori cunoscut sub denumirea de profilare. Facem acest lucru pentru buna funcționare a serviciilor noastre și pentru a ne asigura că deciziile sunt corecte, consistente și se bazează pe informațiile corecte.

De exemplu, putem lua decizii automate care se referă la:

  • Potrivirea pentru produsele de credit și verificările de eligibilitate pentru a vedea dacă ești eligibil pentru un produs de credit

 

Îmi verificați scorul de credit?

Noi și partenerii noștri folosim Biroul de Credit (sau alți furnizori de informații despre credit) pentru a efectua verificări pentru eligibilitatea aprobării unui credit dacă soliciți (sau ne spui că vrei să solicitați) un produs de credit prin intermediul Bankata.

Atunci când ne oferi acces la alte conturi pe care le deții la alte instituții financiare, prin intermediul serviciului Open Banking, unde ești de acord, vom utiliza informațiile disponibile pentru a efectua verificări de credit cu privire la eligibilitatea ta.

Vom efectua verificări suplimentare de credit din când în când pentru a ne asigura că situația financiară nu s-a schimbat pe parcursul anului.

Datele tale personale pe care le primim de la agențiile de referință de credit (sau de la alți furnizori de informații despre credit) atunci când soliciți un produs de credit prin intermediul Bankata vor varia în funcție de țara în care locuiești. Vom furniza detalii complete atunci când soliciți un produs de credit prin intermediul Bankata.

Pentru detalii privind furnizorii de informații despre credit cu care colaborăm în fiecare țară, te rugăm să consulți site-ul nostru web.

 

Cum folosiți datele mele personale în scopuri de marketing?

Dacă te înregistrezi pentru serviciile noastre și în cazul în care legile naționale o permit, vom presupune că vrei să te contactăm prin poștă, notificări push, e-mail și mesaje text cu informații despre produsele, serviciile, ofertele și promoțiile Bankata și ale partenerilor noștri. În cazul în care legile naționale ne cer să obținem consimțământul tău pentru a trimite mesaje de marketing, o vom face în prealabil.

Utilizăm datele tale personale pentru a personaliza mesajele de marketing despre produse și servicii astfel încât să fie mai relevante și mai interesante pentru tine (în cazul în care legea o permite). Acest lucru poate include analizarea modului în care folosești serviciile noastre și tranzacțiile tale.

Poți să te opui profilării în scopuri de marketing direct. De asemenea, poți să-ți ajustezi preferințele sau să ne spui că nu dorești să primești mesaje de la noi în orice moment. Folosește pur și simplu setările de confidențialitate din aplicația Bankata sau apasă pe link-urile de dezabonare din orice mesaj de marketing pe care ți-l trimitem.

Dacă nu dorești să primești mesaje de marketing personalizate și te dezabonezi de la acestea, nu vei primi niciun fel de comunicare de marketing. Cu toate acestea, este posibil să primești în continuare informații generice despre produsele și serviciile noastre în aplicația Bankata.

Nu vom dezvălui detaliile tale altor organizații din afara Bankata în scopuri de marketing fără permisiunea ta.

 

Ce drepturi am? 

  • Ai dreptul să ți se spună cum folosim datele tale personale
    1. Furnizăm această notificare de confidențialitate pentru a explica cum folosim datele tale personale.
    2. Dacă soliciți, îți vom furniza o copie a datelor tale personale pe care le deținem despre tine Nu îți putem furniza date personale despre alte persoane, date personale care sunt legate de o investigație penală sau de fraudă în curs sau date personale care sunt legate de negocieri. De asemenea, nu îți vom furniza nicio comunicare pe care am avut-o cu avocații noștri.
  • Ne poți solicita să corectăm datele tale personale dacă consideri că sunt incorecte
    1. Poți avea date personale incomplete sau inexacte corectate. Înainte de a actualiza dosarul tău, este posibil să trebuie să verificăm exactitatea datelor personale noi pe care le-ai furnizat.
  • Ne poți solicita să ștergem datele tale personale dacă:
    1. nu există motive întemeiate pentru noi să continuăm să le folosim
    2. ne-ai acordat consimțământul (permisiunea) de a folosi datele tale personale și acum ți-ai retras acel consimțământ
    3. te-ai opus folosirii datelor personale de către noi
    4. am folosit datele tale personale în mod ilegal
    5. legea ne obligă să ștergem datele tale personale
    6. doar pentru a te informa, este posibil să nu putem să îți îndeplinim cererea. Ca furnizor de servicii financiare reglementat, trebuie să păstrăm anumite date personale ale clienților chiar și atunci când ne soliciți să le ștergem. Dacă ai închis contul Bankata, este posibil să nu putem șterge întregul dosar de date, deoarece aceste responsabilități reglementare au prioritate. Te vom informa întotdeauna dacă nu putem să ștergem datele tale personale.
  • Te poți opune folosirii datelor tale personale de către noi în scopuri de marketing
  • Te poți opune folosirii altor date personale (dacă le folosim în scopuri legitime)
    1. Dacă baza noastră legală pentru folosirea datelor tale personale este „interese legitime” și nu ești de acord cu folosirea lor de către noi, te poți opune.
    2. Cu toate acestea, dacă există un motiv preeminent pentru care trebuie să folosim datele tale personale, nu vom accepta solicitarea ta.
    3. Dacă te opui folosirii datelor personale de către noi, pe care avem nevoie pentru a furniza serviciile noastre, este posibil să trebuie să-ți închidem contul, deoarece nu vom putea furniza serviciile.
  • Ne poți solicita să restricționăm modul în care folosim datele tale personale în următoarele circumstanțe:
    1. vrei să investigăm dacă sunt exacte
    2. folosirea datelor tale personale de către noi este ilegală, dar nu vrei să le ștergem
    3. nu mai avem nevoie de datele tale personale, dar dorești să le păstrăm în legătură cu o cerere legală
    4. te-ai opus folosirii datelor personale de către noi (a se vedea mai sus), dar trebuie să verificăm dacă avem un motiv preeminent de a le folosi.
  • Ne poți solicita să transferăm datele personale către tine sau către o altă companie și, dacă putem și suntem autorizați să o facem în conformitate cu cerințele reglementare, îți vom furniza datele personale într-un format structurat, uzual și digital.
  • Poți să-ți retragi consimțământul în orice moment schimbând setările de confidențialitate din aplicația Bankata sau trimițând un e-mail la dpo@bankata.ro

Capacitatea ta de a-ți exercita aceste drepturi va depinde de mai mulți factori. Uneori, nu vom putea să acceptăm solicitarea ta (de exemplu, dacă avem un motiv legitim pentru a nu o face sau dreptul nu se aplică informațiilor particulare pe care le deținem despre tine).

 

Cum îmi exercit drepturile?

Pentru a-ți exercita oricare dintre drepturile enumerate în secțiunea anterioară, ne poți contacta prin intermediul aplicației Bankata sau ne poți trimite un e-mail la adresa dpo@bankata.ro.

Din motive de securitate, nu putem să gestionăm solicitarea ta dacă nu suntem siguri de identitatea ta, astfel îți putem solicita o dovadă a identității.

Dacă o terță parte exercită unul dintre aceste drepturi în numele tău, este posibil să trebuie să cerem dovezi că a fost autorizată în mod valabil să acționeze în numele tău.

Atunci când îți exerciți unul dintre drepturi sau actualizezi setările de confidențialitate în aplicația Bankata, ne poate lua până la o lună pentru a răspunde sau pentru a implementa modificările.

În general, Bankata nu îți va percepe o taxă atunci când îți exercitați drepturile. Cu toate acestea, suntem autorizați prin lege să percepem o taxă rezonabilă sau să refuzăm să acționăm în urma solicitării tale dacă aceasta este nefondată sau excesivă.

Dacă nu ești mulțumit de modul în care am gestionat solicitarea ta, poți depune o plângere la autoritatea locală de protecție a datelor.

 

Partajați datele mele personale cu altcineva?

Persoane sau companii cărora le transferi bani

Atunci când faci o plată prin intermediul aplicației Bankata, vom furniza destinatarului detalii despre tine alături de plata ta (de exemplu, numele dvs. și IBAN-ul). Acest lucru se datorează faptului că, precum toate instituțiile de plată, suntem obligați de lege să includem anumite informații în plățile noastre.

Furnizori:

    • Furnizorii care ne furnizează servicii IT, de plată și de livrare pentru a ne ajuta să-ți oferim serviciile noastre
    • Partenerii noștri din domeniul bancar și serviciile financiare și rețelele de plăți pentru a ne ajuta să-ți oferim serviciile noastre. Aceasta include parteneri din domeniul bancar și al creditului, intermediari bancari și furnizori internaționali de servicii de plată
    • Furnizori de analize și furnizori de informații de căutare pentru a ne ajuta să îmbunătățim site-ul și aplicația noastră
    • Furnizori de servicii pentru clienți, furnizori de sondaje și dezvoltatori pentru a ne ajuta să-ți oferim serviciile noastre

Partenerii care ne ajută să furnizăm serviciile noastre

Putem partaja datele tale personale cu partenerii noștri pentru a furniza anumite servicii pe care ni le-ai solicitat (de exemplu, atunci când solicitați un împrumut sau un produs de asigurare).

Vom partaja datele tale personale în acest fel numai dacă ai solicitat serviciul relevant sau dacă este furnizat în cadrul planurilor noastre de membru.

De-a lungul timpului, putem lucra cu alți parteneri pentru a-ți oferi servicii sau oferte promoționale cu marcă comună, și vom partaja unele dintre datele tale personale cu acei parteneri. Ne vom asigura întotdeauna că înțelegi cum procesăm datele tale personale și partenerii noștri în aceste scopuri.

Agențiile de referință de credit

După cum este explicat în secțiunea “Efectuați verificări de credit cu privire la mine?” de mai sus, dacă soliciți un produs de credit, vom partaja datele tale personale cu agențiile de referință de credit pentru a verifica dacă ești eligibil pentru împrumut.

Din motive legale

De asemenea, partajăm datele tale personale cu alte instituții financiare, autorități guvernamentale, autorități de aplicare a legii, autorități fiscale, companii și agenții de prevenire a fraudelor pentru a verifica identitatea ta, pentru a te proteja împotriva fraudelor, pentru a respecta legile fiscale, legile de combatere a spălării banilor sau orice alte legi și pentru a confirma că ești eligibil pentru a utiliza produsele și serviciile noastre.

Dacă se detectează o tentativă de fraudă, Bankata sau alte companii vă pot refuza anumite servicii.

De asemenea, este posibil să trebuiască să partajăm datele tale personale cu alte organizații sau autorități terțe:

  • dacă suntem obligați să facem acest lucru în conformitate cu orice lege sau reglementare
  • dacă vindem afacerea noastră
  • în legătură cu investigațiile penale sau de fraudă
  • pentru a ne apăra drepturile (și ale clienților sau ale altora)
  • în legătură cu revendicările legale.

Companii de social media și publicitate

Atunci când utilizăm platformele de social media în scopuri de marketing, datele tale personale (limitate la nume, adresa de e-mail și evenimentele din aplicație) pot fi partajate cu platformele de social media pentru a verifica dacă deții și un cont pe acele platforme. Dacă da, putem să solicităm partenerului de publicitate sau furnizorului de social media să:

  • folosească datele tale personale pentru a-ți trimite anunțurile noastre, deoarece credem că ai putea fi interesat de un nou produs sau serviciu Bankata
  • să nu îți trimită anunțurile noastre, deoarece marketingul se referă la un serviciu pe care îl utilizezi deja
  • să trimită anunțurile noastre către persoane care au un profil similar cu al tău (de exemplu, dacă unul dintre serviciile noastre este deosebit de util pentru persoanele cu interese similare cu cele de pe profilul tău de social media, am putea să solicităm partenerului nostru de publicitate sau partenerului de social media să trimită anunțurile noastre pentru acel serviciu acestor persoane)

Putem să partajăm datele tale personale cu partenerii noștri de publicitate în modul descris mai sus, dar datele tale personale sunt criptate înainte de a le trimite, iar platforma de social media cu care le partajăm este autorizată să folosească aceste date personale criptate în modul descris mai sus.

Baza legală a noastră este:

  • interese legitime (pentru a asigura că publicitatea Bankata este cât mai eficientă posibil)

Ne poți contacta în orice moment, fie prin intermediul aplicației Bankata, fie prin trimiterea unui e-mail la adresa dpo@bankata.ro, dacă nu vrei să partajăm datele tale personale în scopuri de publicitate. De asemenea, poți gestiona preferințele de marketing direct cu oricare furnizor de social media cu care ai cont.

Atunci când ne soliciți să partajăm datele tale Personale

Atunci când ne soliciți să partajăm datele tale personale cu o terță parte, am putea să o facem. De exemplu, poți autoriza terțe părți să acționeze în numele tău (cum ar fi un avocat, un contabil sau un membru al familiei sau un tutore în temeiul unei procuri). Am putea să-ți cerem dovada că o terță parte a fost autorizată în mod valabil să acționeze în numele tău.

 

Datele mele personale vor părăsi Europa?

Deoarece oferim un serviciu internațional, este posibil să trebuie să transferăm datele dvs. personale în afara Spațiului Economic European (SEE) pentru a ne ajuta să furnizăm serviciile noastre.

De exemplu, dacă efectuați o plată internațională, vom trimite fonduri către bănci din afara SEE. De asemenea, s-ar putea să trimitem datele dvs. personale în afara SEE pentru a respecta cerințele legale și reglementările globale și pentru a furniza servicii continue de asistență.

Am putea să trimitem datele dvs. personale în afara SEE pentru a:

  • respecta cerințele legale și reglementările globale
  • furniza servicii continue de asistență
  • agenții de referință de credit, agenții de prevenire a fraudei, autoritățile de aplicare a legii
  • ne permite să vă furnizăm produsele sau serviciile pe care le-ați solicitat
  • Dacă transferăm datele dvs. personale într-o altă țară care nu oferă un standard de protecție a datelor echivalent cu SEE, ne vom asigura că datele dvs. personale sunt suficient protejate. De exemplu, ne vom asigura că este încheiat un contract cu măsuri stricte de protecție a datelor înainte de a transfera datele dvs. personale. În unele cazuri, este posibil să aveți dreptul să ne solicitați o copie a acestui contract.

Dacă doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui e-mail la adresa dpo@bankata.ro.

 

Cum protejați datele mele personale?

Recunoaștem importanța protejării și gestionării corecte a datelor dvs. personale. Orice date personale pe care le procesăm vor fi tratate cu cea mai mare grijă și securitate. Această secțiune stabilește unele dintre măsurile de securitate pe care le avem în loc.

Utilizăm o varietate de măsuri fizice și tehnice pentru a:

  • păstra în siguranță datele dvs. personale
  • preveni accesul neautorizat la datele dvs. personale
  • ne asigura că datele dvs. personale nu sunt utilizate sau dezvăluite necorespunzător

Datele electronice și bazele de date sunt stocate pe sisteme informatice securizate, cu control asupra accesului la informații utilizând atât mijloace fizice, cât și electronice. Personalul nostru primește instruire privind protecția datelor și securitatea informațiilor. Avem politici detaliate de securitate și protecție a datelor pe care personalul este obligat să le urmeze atunci când manipulează datele dvs. personale.

Deși luăm toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că datele dvs. personale sunt păstrate în siguranță împotriva accesului neautorizat, nu putem garanta că vor fi securizate în timpul transmisiei de către dvs. către aplicația noastră, un site web sau alte servicii.

Dacă utilizați o parolă pentru aplicația Bankata sau site-ul nostru web, va trebui să păstrați această parolă confidențială. Vă rugăm să nu o împărtășiți cu nimeni.

Atunci când utilizați serviciile noastre publice, care includ conturile noastre de rețele sociale și forumul Comunității Bankata, nu împărtășiți date personale pe care nu doriți să le vadă, să le colecteze sau să le utilizeze alți clienți, deoarece aceste date personale vor deveni disponibile public.

 

Cât timp veți păstra datele mele personale?

În general, vom păstra datele dvs. personale timp de șase ani după încheierea relației noastre de afaceri cu dvs. sau pentru orice perioadă care poate fi necesară în conformitate cu legile locale aplicabile.

Suntem obligați să păstrăm datele dvs. personale pentru această perioadă în conformitate cu legile privind prevenirea spălării banilor și legile privind banii electronici. S-ar putea să păstrăm datele dvs. personale pentru o perioadă mai lungă din cauza unei posibile revendicări în instanță în curs sau a altui motiv legal.

 

Cum mă veți ține la curent cu privire la modul în care utilizați datele mele personale?

Dacă schimbăm modul în care utilizăm datele dvs. personale, vom actualiza această notificare și, dacă este cazul, vă vom informa prin e-mail, prin intermediul aplicației Bankata sau prin intermediul site-ului nostru.

 

Utilizați cookie-uri?

Utilizăm cookie-uri pentru a analiza modul în care utilizați site-ul nostru web. Vă rugăm să citiți Politica noastră privind cookie-urile pentru mai multe informații despre cookie-uri.

Folosim, de asemenea, pixeli sau faruri web în e-mailurile de marketing direct pe care vi le trimitem. Acești pixeli urmăresc dacă e-mailul nostru a fost livrat și deschis și dacă au fost făcute clicuri pe linkurile din e-mail. De asemenea, ne permit să colectăm informații precum adresa dvs. IP, browserul, tipul clientului de e-mail și alte detalii similare. Folosim aceste informații pentru a măsura performanța campaniilor noastre de e-mail și pentru analize. Puteți controla dacă primiți e-mailuri de marketing direct prin intermediul setărilor de confidențialitate din aplicația Bankata sau dezabonându-vă folosind linkul din e-mailul pe care vi l-am trimis.

.